/
48 Views0

PM-International uruchomił nowy program PM DirectCash, który oferuje bezpośredni dochód ze sprzedaży detalicznej online.

Po udanej fazie próbnej na rynku amerykańskim na początku tego roku, firma ogłosiła globalną premierę podczas World Management Congress, które odbyło się 13 czerwca.

Według firmy, PM DirectCash został zaprojektowany w celu wspierania wszystkich partnerów zespołu PM-International na całym świecie w ich codziennej działalności. Rejestrując się w PM DirectCash, partnerzy zespołu otrzymują natychmiastowy dochód ze sprzedaży detalicznej za każde zamówienie klienta online.

Dla PM-International CEO i założycieal Rolfa Sorga nowa funkcja była kolejnym logicznym krokiem w cyfrowej transformacji jego firmy:

„Teraz bardziej niż kiedykolwiek handel detaliczny odbywa się online: powiedział Sorg. „Mając to na uwadze, naszym celem było stworzenie, prostego i natychmiastowego rozwiązania dla naszych partnerów, którzy otrzymywaliby zapłatę w czasie rzeczywistym, za każdą sprzedaż detaliczną. Ponieważ o to właśnie chodzi w sprzedaży bezpośredniej: dodatkowa możliwość uzyskania przychodu bez ryzyka, swoboda pracy w dowolnym miejscu i czasie oraz dużo zabawy podczas budowania sukcesu ”.

Dzięki PM DirectCash partnerzy zespołu PM-International mają teraz w pełni internetowy sposób na rozwój swojego biznesu i generowanie przychodów ze sprzedaży detalicznej. Ponadto mogą konsultować się z klientami z domu za pośrednictwem wideokonferencji i zlecać klientom składanie zamówień w ich osobistym sklepie internetowym. Są one obsługiwane w całości przez PM-International w ramach programu bezpośredniego klienta. Zaraz po opłaceniu zamówienia dochód ze sprzedaży detalicznej jest natychmiast dodawany do portfela elektronicznego My PMPay Partnera, infrastruktury płatniczej i infrastruktury dochodów detalicznych. Stamtąd partner zespołu może swobodnie wybrać, czy chce, aby jego zarobki zostały natychmiast przelane na konto bankowe, kartę debetową My PMPay lub konto PayPal. Można śledzić wpływy za pomocą aplikacji mobilnej My PMPay.

Oprócz użyteczności bezpieczeństwo było najważniejsze podczas procesu projektowania.

„Jesteśmy w pełni skoncentrowani na kontroli zgodności płatności i bezpieczeństwie sieci” – powiedział Hartwig Bauer, dyrektor ds. Technologii w PM-International. „Zarówno PM DirectCash, jak i My PMPay są wyposażone w szereg funkcji ochrony danych i zabezpieczeń sieci finansowej, aby pomóc naszym partnerom w zespole zachować bezpieczeństwo.”